Hoofdzetel

Wij zijn ondernemend maar niet overmoedig. Doortastend, maar niet voortvarend. En dat is niet alleen goed voor onze klanten, maar ook voor onze samenleving. We verkiezen duurzame groei boven onmiddellijk rendement.

Ook op onze hoofdzetel zijn we elke dag opnieuw bezig met het optimaliseren van de klanten­beleving. De klant kan nog steeds 24/7 bij Argenta terecht via de app, internetbankieren of de Argenta-website. De klant kiest zijn kanaal en, welk kanaal dat ook is, Argenta is een prijsbewuste vertrouwens­partner die inzet op een eerlijk product- en dienstenaanbod en duurzame relaties met zijn klanten.

Data en databescherming


Iedereen heeft er wel al van gehoord: big data, ook wel het nieuwe goud genoemd. Maar zo nieuw is big data niet. Argenta verzamelt en analyseert al jaren grote hoeveelheden data. De huidige technologie stelt ons in staat om veel meer data te capteren, te verwerken en te gebruiken. Dit vraagt natuurlijk om een gecontroleerd beheer.

Digitalisering


Verwacht niet dat we ons ooit Argentify gaan noemen. Of dat we het appeltje in ons logo plots in fluokleuren gaan schilderen. Verwacht wel dat we ervoor gaan zorgen dat digitaal bankieren nergens eenvoudiger is dan bij Argenta. En dat we onze heldere kijk op bankieren ook ter beschikking gaan stellen van nieuwe generaties. In 2021 werden heel wat nieuwe functionaliteiten geïntroduceerd. Bovendien zijn er dankzij de nieuwe digitale flows minder fysieke documenten en minder administratieve verplaatsingen naar het kantoor nodig.

Digitalisering@Argenta

Cijfers december 2021

Actieve gebruikers in België

Internetbankieren

0

abonnementen

in België

Actieve gebruikers in België

Argenta-app

0

gebruikers

in België